En el marc de les activitats per a la promoció del turisme al conjunt de la comarca que desenvolupa el Consorci de Turisme del Baix Llobregat, ja està en marxa un actuació conjunta amb el portal d’ofertes de lleure atrapalo.com
El Consorci de Turisme del Baix Llobregat i el portal d’oci líder on line “Atrápalo” han posat en marxa una nova campanya que té com a objectiu promoure l’àmplia i atractiva oferta al Baix Llobregat. Amb el lema “A un salt de Barcelona”, la campanya promou la visita als llocs d’interès, espais naturals únics, activitats en família, i moltes altres propostes, a més d’estades als hotels i degustacions a restaurants.
“Atrápalo” ha obert una pàgina web especial per a la comarca amb informació de l’oferta més destacada del Baix Llobregat.
A més de la web, la campanya inclou l’enviament de diferents newsletters amb una selecció de propostes per fer al Baix Llobregat destinades als més de 700.000 usuaris registrats a “Atrápalo” a la província de Barcelona.
Així en la primera proposta els espais naturals del Delta del Llobregat, el parc natural de Collserola en un passeig a cavall, Catalunya en miniatura, El Parc Arqueològic de Gavà i la Fundació Sigea amb la seva oferta per a famílies, la Torre Benviure de Sant Boi i l’antiga fàbrica de ceràmica modernista Pujol i Bausis “La Rajoleta”, han estat els protagonistes.
L’acció del Consorci de Turisme amb Atrápalo respon a les iniciatives acordades amb els ajuntaments a través del pla estratègic turístic Comarcal.
+ informació al web d’Atràpalo: Aquí
Primera newsletter amb propostes per conèixer i gaudir d’escapades al Baix Llobregat: Aquí