“És la terminal que més creixerà i té un perfil de viatgers més procliu a l’ús del tren”, afirmen

El Prat de Llobregat (ACN).- La Comissió de Gestió d’Infraestructures del Col·legi d’Enginyers de Camins, Canals i Ports de Catalunya veu insuficients els plans de futur per a la connexió ferroviària de l’aeroport del Prat amb el centre de Barcelona.

Lamenten que Foment no aprofiti les obres de l’enllaç ferroviari amb la T-1 per a la construcció d’una estació de Rodalies sota la T-2, com estava previst, i diuen que “no fer-ho és un error”.

La connexió amb la T-2 es limitarà, a partir de 2018, a la L-9 del metro de Barcelona.

Pel Col·legi d’Enginyers, però, la T-2 “és la que creixerà més atesa la seva disponibilitat d’espai i l’ocupen companyies ‘low-cost’ amb un perfil de viatgers més procliu a la utilització del tren”.

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here