El gerent de l’empresa de tubs per a l’automoció, ubicada a Molins de Rei, augura una etapa de creixement internacional i alerta que “si no ets un proveïdor global, tens moltes portes tancades”
Molins de Rei (ACN).- “Estem en una etapa maca. Facturem més, guanyarem diners i creixerem internacionalment”.
És la radiografia del grup MMM, dedicada a la transformació de tubs metàl·lics sobretot per a l’automoció, que en fa el gerent, Jordi Priu.
Després d’uns anys duríssims en què les vendes van passar dels màxims històrics del 2007 a la caiguda del 2008, l’empresa de Molins de Rei preveu facturar 35 MEUR el 2015 -molt per sobre dels 29 MEUR d’abans de la crisi- i es prepara per tres grans reptes: ampliar la principal fàbrica que té a Romania; consolidar-se a Rússia i entrar al mercat xinès en dos anys.
“Si no ets un proveïdor global, tens moltes portes tancades”, afirma Priu, distingit amb el Premi Jove Empresari.