Més de 30 empreses van assistir al 8è FAMTRIP adreçat exclusivament al sector MICE. Organitzat per el Consorci de Turisme del Baix Llobregat, aquesta nova edició del famtrip adreçat a empreses de la província de Barcelona, tenia l’objectiu de donar a conèixer a les empreses l’oferta de la comarca, i de que aquestes comptin en les seves pròximes reunions, convencions i incentius amb el Baix Llobregat

En una jornada de matí dijous passat, sota la marca comercial Baix Llobregat. Meetings & Events in Barcelona, es van proposar espais i instal·lacions de la comarca en un nou format exclusiu i molt dinàmic. Els sectors farmacèutic, de l’alimentació i tecnològic, van destacar en assistència.

Els participants van rebre la benvinguda de la Consellera de Turisme, Mireia Monfort, que els va acompanyar durant tot el recorregut, que va començar a la Masia Mas Vidrier a Torrelles de Llobregat, un espai que enamora, i a només 15 km de Barcelona, amb un immillorable estat de conservació i una acurada decoració.

Seguidament el grup es va dirigir a la Colònia Güell i Cripta de Gaudí, declarada Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO i que proposa diferents espais amb encant per a esdeveniments inoblidables en un entorn únic. Allà van poder degustar l’oferta gastronòmica i la increïble posada en escena del càtering Gau Gourmet.

Les següents visites es van concentrar a Gavà mar i Castelldefels per descobrir, per una banda el nou centre de convencions de l’hotel SB Bcn Events, i per un altre dos beach club del Grupo Lancaster – Lancaster Beach Restaurant i Casanova Beach Club – CBC, ideals per a gaudir-los tot l’any gràcies al bon clima que tenim, i que ajudaran a que qualsevol reunió sigui d’èxit i de gran impacte, en poder emmarcar-lo en un entorn exclusiu davant del mar.

After Meeting

Per a l’organització d’activitats after meeting d’empresa, se’n van proposar duesde gran èxit entre els assistents, provocant l’efecte “teambuilding” que tota empresa sempre busca.

Des de l’inici fins al final de la jornada es va comptar amb la col.laboració d’Essentia Bcn Events qui a més va organitzar l’activitat del Rallye Quiz, una gincama en la que els diferents grups, a través d’un ipad, havien de resoldre diferents proves relacionades amb els espais que visitaven.

El resultat de cadascun dels equips va ser sorprenent i el grup guanyador va ser premiat amb un lot de productes gastronòmics autòctons del Baix Llobregat (Can Perol).

I gairébe al final de la jornada, High Fidelity Collective va sorprendre una vegada més als participants amb una activitat original que va consistir en una classe de ioga diferent i molt participativa.

Per a l’organització del famtrip també van comptar amb la col·laboració de l’empresa de transports Avantgrup, disposant d’un modern autocar equipat amb els més avançats sistemes de seguretat i confort..

Des del territori, tant per la part del sector públic com del privat, es valora mot positivament aquestes accions, que permeten que les empreses coneguin de primera mà l’oferta MICE de la comarca, però sobretot pels acords comercials que se’n deriven.

Font: Consorci de Turisme del Baix Llobregat

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here