L’economista i professor de la Universitat de Barcelona Gonzalo Bernardos oferirà el dimarts 10 de novembre, a les 7 de la tarda, al Casal del Cultura Robert Brillas (carrer Àngel Guimerà, 38, Esplugues de Llobregat), una conferència a Esplugues, amb motiu de la celebració de la XIX Setmana de la Qualitat, que des de fa anys convoca l’Ajuntament d’Esplugues, coincidint amb la celebració a nivell europeu
Amb el títol L’impacte de la crisi econòmica en els ajuntaments. On som? On anem?, el professor Bernardos parlarà sobre els reptes que el context de dificultats econòmiques planteja als ajuntaments. Gonzalo Bernardos és un conegut professor de Teoria Econòmica que habitualment col·labora amb diversos mitjans de comunicació (8TV, RAC1, La Sexta).
Com a novetat d’enguany, aquesta conferència programada en el marc de la Setmana de la Qualitat a Esplugues serà obert a la ciutadania. Habitualment, els actes previstos a la Setmana de la Qualitat –tallers, cursos, debats, visites,…- van adreçats als treballadors i treballadores de l’Ajuntament, i tenen com a objectiu fomentar la cultura de gestió, basada en la millora continua i en la qualitat de servei a la ciutadania.
Setmana de la Qualitat per als empleats públics
El mes de novembre, anualment se celebra arreu de la Unió Europea la Setmana Europea de la Qualitat amb l’objectiu de promoure i fer difusió de les bones pràctiques de les empreses i les administracions públiques en diverses àrees de gestió.
El lema que l’Ajuntament d’Esplugues ha adoptat per a la XIX Setmana de la Qualitat -que es fa del 9 al 13 de novembre-, és “El futur d’una il·lusió: avui i demà de la qualitat”, i té per objectiu conscienciar i sensibilitzar tots els treballadors i treballadores de la importància que té la qualitat per ser millors i donar un millor servei a la ciutadania.
Any rere any, diversos professionals del món laboral que creuen en l’administració pública i volen compartir amb el col·lectiu de treballadors de l’Ajuntament, participen a la Setmana de la Qualitat a Esplugues per aportar la seva visió de la necessitat d’aplicar conceptes relatius a qualitat, com a eines o instruments de millora continua, que contribueixen a impulsar i transformar les organitzacions.