La fàbrica de Seat a Martorell tindrà operatives les línies de l’Audi Q3 i l’Ibiza durant quatre dies addicionals els caps de setmana durant el mes de juny

ACN – En el cas del Q3, es treballarà en torn de matí els dissabtes 4,11 i 18 de juny i en torn de nit el diumenge 19 de juny. Pel que fa a la línia de producció de l’Ibiza, es treballarà en torn de matí els dissabtes 11 i 18. 

Fonts de la companyia han explicat a l’ACN que amb aquests dies de feina addicionals es vol incrementar la producció de l’Audi Q3 en poc més de 2.000 unitats i en 6.000 l’Ibiza. 

En el cas d’aquest últim model, amb els dies addicionals de cap de setmana es vol donar resposta a la creixent demanda dels concessionaris, d’una banda, i compensar els dies que la línia va estar aturada entre el mes de desembre de 2015 i el gener d’aquest any per adaptar-la a les especificacions de la futura generació de l’Ibiza. Unes aturades que es repetiran entre els mesos d’agost i setembre.

Seat, que l’any passat va produir gairebé 480.000 vehicles, pacta cada mes amb els sindicats la possibilitat de treballar dies addicionals els caps de setmana en funció de les necessitats de producció. De fet, aquest mes de maig les línies de producció del Q3 i l’Ibiza també treballaran els dissabtes 7, 21 i 28. 

A diferència del Q3, que actualment es fabrica en tres torns, l’Ibiza, tot i l’increment de la demanda, continuarà amb dos torns. 

Per fer front a l’augment de 6.000 unitats d’aquest any, la companyia ha augmentat la freqüència diària de fabricació de 711 a 730 cotxes. Per posar en marxa el tercer torn, l’increment anual de la producció hauria de ser de 25.000 unitats, una xifra que a dia d’avui no es preveu.

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here