Viladecans es prepara per seduir els visitants de l’outlet. La campanya “Viladecans Experience” convida els compradors del nou centre a que gaudeixin de les ofertes turístiques i econòmiques de la ciutat. Viladecans The Style Outlets obrirà el dijous 27 les seves instal·lacions, al nou sector econòmic de Ca n’Alemany

Coincidint amb l’obertura de Viladecans The Style Outlets, prevista per aquest dijous, dia 27 d’octubre, la ciutat incrementa la seva aposta per donar a conèixer els atractius locals. Una d’aquestes accions és el llançament de la campanya “Viladecans Experience”, empresa pel consorci DeltaBCN –format per l’Ajuntament i l’Institut Català del Sòl (INCASÒL)–, que convidarà els compradors del nou centre a entrar a la ciutat.
Per a això, Viladecans compta amb un avantatge: a diferència d’altres centres similars, Viladecans The Style Outlets es veí del nucli urbà. A més, s’hi instal·larà una nova senyalització municipal, hi haurà presència de la ciutat a l’oficina de turisme que s’obre a l’outlet i es crea una nova app de mòbil amb informació de servei local.

L’objectiu és que els visitants que el centre outlet rebrà se sentin atrets per la ciutat. I aprofitar
l’imant que pugui exercir l’outlet perquè gent que mai hauria vingut a Viladecans si no fos per aquest, s’animi a descobrir i ‘viure’ Viladecans; les seves propostes actuals en cultura, gastronomia, comerç, espais naturals, patrimoni… Un patrimoni que, els propers anys, l’Ajuntament vol potenciar per dinamitzar-lo i adequar-lo als visitants.

Campanya “Viladecans Experience”

El reclam de Viladecans The Style Outlets servirà per llançar una campanya promocional que, amb el nom “Viladecans
Experience”, animarà els visitants a descobrir tot allò que fins ara desconeixien de Viladecans –com, per exemple,
l’interessant patrimoni, els singulars espais naturals o els productes agrícoles de proximitat–. Alhora busca que el nom de la ciutat s’associï més enllà del turisme de compres.

Un altre element de comunicació innovador se centrarà en una nova senyalització ciutadana. La ciutat comptarà, abans d’acabar l’any, amb un sistema de senyals per a vianants, amb la finalitat de guiar els visitants des del centre outlet (i també des dels hotels) cap al nucli antic i altres atractius al seu voltant. Seran més d’una vintena de senyals amb direccionals, que incorporaran la distància a peu per fer visible la proximitat dels espais d’interès de la ciutat. Aquests senyals destacaran, entre d’altres localitzacions, l’eix comercial urbà i el patrimoni, però també els nodes de transport públic i els grans parcs.

Oficina de turisme a l’outlet

Viladecans tindrà presència a l’oficina de turisme instal·lada a Viladecans The Style Outlets, la primera a la comarca que estarà integrada a la xarxa de la Generalitat de Catalunya a més de la que hi ha a l’aeroport del Prat. En aquest espai s’oferirà informació sobre els atractius locals, per la qual cosa es comptarà amb nou material divulgatiu, com un complet pla turístic, redissenyat per afavorir l’interès pels elements patrimonials, naturals i arquitectònics. A més, s’ha creat una versió ‘de butxaca’, que es distribuirà als visitants en els allotjaments i punts turístics de la ciutat.

Una nova app per a dispositius mòbils

Viladecans ha estrenat la primera aplicació per a telèfons mòbils sobre la ciutat, en la qual els continguts turístics tenen un lloc destacat. A més d’informar sobre on menjar, dormir o comprar i quines activitats tenen lloc a la ciutat, conté informació sobre els punts d’interès més destacats i itineraris geolocalitzats per gaudir-hi.

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here