La sortida serà diumenge 22 de gener a les 10 h, des de la cruïlla del carrer d’Àngel Guimerà amb la carretera de Sant Boi, on també finalitzarà la prova. Les inscripcions ja són obertes i es tancaran si s’arriba a les 300 persones participants
El proper diumenge 22 de gener, en el marc dels actes de la Festa Major d’Hivern, tindrà lloc la Bicicletada Popular. La bicicletada està organitzada per la Regidoria d’Esports i compta amb la col·laboració de diferents entitats esportives. El període d’inscripció podria acabar abans si s’arribés a la xifra de 300 participants. Si el mateix dia de la bicicletada no s’ha arribat al nombre màxim, les persones interessades a participar-hi podran inscriure-s’hi aquell mateix dia fins a les 9 h.
L’esdeveniment és totalment gratuït i està dirigit a tots els ciutadans que ho desitgin, tot i que la organització considera els 6 anys com a edat mínima recomanada per a participar-hi. Tots els participants rebran un entrepà de botifarra com a obsequi. En qualsevol cas, els menors d’edat han de venir acompanyats per una persona adulta. Si no és així, han de portar signada l’autorització de la persona encarregada de la seva tutela en el moment de la inscripció. En cas que s’hagi fet la inscripció a través d’Internet, es podrà signar l’autorització personalment el mateix dia de la bicicletada.
Dos itineraris a triar
Hi haurà un recorregut per als més petits, d’uns 4 quilòmetres aproximadament, i un altre per als adults, d’11 quilòmetres. Els dos itineraris tindran un perfil pla, sense desnivells importants, i recorreran la carretera de Sant Boi per endinsar-se cap a la llera del riu Llobregat. La sortida, a les 10 h, i l’arribada s’ubicaran a la cruïlla del carrer d’Àngel Guimerà amb la carretera de Sant Boi.
Les inscripcions es poden fer presencialment al Servei Integral d’Atenció Ciutadana (SIAC), a la planta baixa de la Casa de la Vila (plaça de la Vila, 1), de dilluns a divendres de 9 a 14 h i de dilluns a dijous de 16.30 a 18.30 h, o omplint el formulari que es pot trobar al web municipal.
Font: Ajuntament Sant Vicenç dels Horts