Sant Boi, Viladecans, Gavà, Castelldefels i El Prat incentiven les compres del Nadal al comerç urbà
Els ajuntaments de Sant Boi, Viladecans, Gavà, Castelldefels i El Prat de Llobregat han presentat avui la campanya de promoció del comerç de proximitat ‘Quina gran compra!’. La iniciativa posa de relleu els valors del comerç local mitjançant la marca comuna Urbanshopping .
Aquesta iniciativa es va dur a terme per primer cop l’any passat amb el suport de la Diputació de Barcelona. Enguany, els cinc ajuntaments impulsen nova una campanya conjunta per incentivar les compres nadalenques al comerç de proximitat.
Un pla estratègic per al comerç del Delta
Durant l’acte de presentació de la campanya, els municipis han anunciat la pròxima signatura d’un conveni de col·laboració amb la Diputació de Barcelona per elaborar un pla estratègic del comerç de la zona Delta i la realització d’un estudi per conèixer en profunditat la realitat comercial del territori.
Quina gran compra
La campanya ‘Quina gran compra!’ arrenca aquest dimarts, dia 21 de novembre, i s’allargarà fins al 7 de gener. El lema d’enguany és ‘Urbanshopping. El comerç petit no té res de petit’. S’hi vol transmetre la idea que el petit comerç no té res de petit perquè la suma de molts esforços que el caracteritza configura una gran oferta comercial.
En l’acte de presentació, que ha tingut lloc a la Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer, l’alcaldessa de Sant Boi, Lluïsa Moret, ha recordat que “ens uneix una llarga trajectòria de treball en comú i una aposta pel petit comerç de proximitat, que és el gran comerç que omple de vida les ciutats i els barris i dona resposta als desitjos, les necessitats i les demandes de la ciutadania”.
La regidora de Comerç, Turisme i Fires, Elena Amat, ha afirmat que cal posar en valor “el petit comerç, que no té res de petit i és el bon comerç que et pot oferir productes de qualitat, que et coneix i t’aconsella”.
Les accions de la campanya
La campanya té imatges específiques per als diferents segments comercials (equipament de la llar, roba i complements, alimentació, joguines…) i es posa en marxa en múltiples formats i canals: publicitat exterior, retolació d’autobusos interurbans (línies L79, L81 i L97), falques radiofòniques (RAC1), publicitat en premsa escrita (La Vanguardia) i testimonis de clients de comerç de proximitat de cada municipi a les xarxes socials.
Font: Ajuntament de Sant Boi