L’augment d’ingressos de l’espai, que està gestionat per la companyia Neinver especialitzada en inversió i gestió d’actius immobiliaris, se situa en la línia de creixement sostingut habitual de la resta de centres d’aquesta empresa, que es la principal operadora d’establiments outlet a l’Estat
La instal·lació del Baix Llobregat va rebre durant el 2017 un total de 2,5 milions de visitants, dels quals al voltant del 10% es van registrar durant el període estival i van ser turistes procedents principalment de França, Rússia i Argentina.
Segons dades facilitades per la companyia, la despesa del visitant estranger ha suposat el 15% de les vendes totals del centre. Viladecans The Style Outlets va inaugurar nou botigues durant el 2017 arribant al 82% de la superfície comercialitzada, un 10% més que la registrada en tancar l’exercici anterior.
En el seu primer any de vida, l’outlet del Baix Llobregat ha estat visitat per un 60% de dones i un 40% d’homes, amb edats compreses majoritàriament entre els 35 i 45 anys. De mitjana, els clients passen una hora i mitja en el centre, visiten almenys cinc botigues durant la seva estada i registren una taxa de conversió del 75%, el que significa que tres de cada quatre persones que han visitat el centre han fet alguna compra.
“En el seu primer any d’activitat, Viladecans The Style Outlets ha seguit incorporant noves marques a la seva oferta, en molts casos úniques al mercat català, ha fidelitzat a milers de consumidors a través de les iniciatives que promou The Style Outlets i ha registrat un increment de vendes respecte el 2016”, assenyala Eduardo
Ceballos, director de Neinver a l’Estat.
Font: ACN