El SuperMes ha culminat amb el posicionament del Baix Llobregat, com el gran destí familiar de Barcelona
>>> Més de 110.000 visites al web, 6.000 promocions descarregades i rècord de seguidors a les xarxes socials, principals indicadors d’una exitosa tercera edició de la campanya.
>>> Un centenar d’agents turístics, d’oci i restauració del Baix Llobregat, públics i privats, han convertit l’abril en el gran moment per visitar una comarca clarament orientada a les famílies.
>>> Aprofitant l’impuls d’aquesta campanya, el Consorci de Turisme ha posat en marxa la nova plataforma online per a la comercialització dels productes turístics de la comarca.
El Baix Llobregat és la gran destinació d’oci i turisme familiar de Barcelona. Aquest és el missatge que, més enllà de les xifres, ha contribuït a transmetre per tercer any consecutiu el SuperMes, la campanya amb la qual, durant tot l’abril, la comarca dissenya activitats i promocions exclusives per a famílies. Els equipaments i establiments del Baix Llobregat han viscut un abril excepcional, gràcies a la forta afluència de famílies i a les bones valoracions que han rebut sobre la programació especial d’aquest mes.
El web elsupermes.cat, des d’on s’han descarregat 6.000 promocions especials per al mes d’abril, ha rebut més de 110.000 visites durant una campanya que es consolida com un veritable aparador amb el qual les famílies han pogut conèixer l’extraordinària oferta familiar d’una comarca que es presenta com el gran parc d’oci de Barcelona. El SuperMes es posiciona com una autèntica festa que converteix el Baix Llobregat en un reclam sense precedents, fruit d’una intensa col·laboració publicoprivada, referent en molts altres territoris. Més enllà dels bons resultats en xifres, la campanya ha generat un gran impacte als mitjans de comunicació, situant la comarca, durant tot un mes, com el gran referent del turisme familiar a Catalunya.
Catalunya en Miniatura, les Coves de Montserrat, el Museu Arqueològic Mines de Gavà, el Castell de Castelldefels, els Museus d’Esplugues i de Martorell o la Cripta Gaudí són només alguns dels equipaments turístics que han dissenyat experiències úniques per a aquest abril. En paral·lel, milers de famílies han tingut l’oportunitat de participar en activitats lúdiques com tallers de cuina, un tren de barques, tir amb arc, raids d’aventura o pintura amb vi.
A les descàrregues de promocions online, enguany s’hi ha sumat una plataforma de venda per mitjà de la qual algunes de les activitats ja es podien contractar directament. Aquesta novetat, juntament amb els SuperDivendres, que han ampliat els dies per gaudir de les activitats, àpats i allotjaments del SuperMes, són iniciatives a repetir de cara a les properes edicions, sempre amb la finalitat que els agents turístics puguin treure el màxim rendiment de la campanya.
Alhora, la mascota turística de la comarca, la Puput Punxetes, ha reforçat el caràcter festiu i lúdic del SuperMes, repartint globus i antifaços de superherois i superheroïnes als nens i nenes que la trobaven els caps de setmana a diferents indrets de la comarca.
Finalitzada la campanya, només resta conèixer la SuperFamília del Baix Llobregat: entre les desenes de famílies que han compartit la seva experiència al web del SuperMes, el Consorci de Turisme del Baix Llobregat sortejarà un cap de setmana amb visites, activitats i àpats de primer nivell a la comarca. El nom de la família guanyadora es coneixerà oficialment el proper 15 de maig.
Font: Consorci de Turisme del Baix Llobregat