El passat 11 de novembre, la Xina celebrava el Dia del Solter, la seva versió del Black Friday estatunidenca. Un dia en el qual les ofertes i les rebaixes marquen tendència. Aquest dia va ser implantat l’any 2009 per la plataforma de comerç electrònic Alibaba que el passat diumenge va facturar 27.330 milions d’euros.
L’empresa catalana de Cervelló, MartiDerm, va col·locar-se entre les deu companyies que més van vendre a TMall Global, el portal de ecommerce per a pymes d’Alibaba. El seu origen es troba en una farmàcia que va obrir l’any 1952 i va vendre en un sol dia una quantitat de productes pel valor de 8 milions d’euros. És una empresa especialitzada en dermatologia que el 2015 va decidir llançar-se al mercat exterior.
Montse Martí, consellera delegada, va explicar que “El consumidor xino busca productes importats de molt alta qualitat. La clau de l’èxit ha estat tenir un producte que compleixi aquestes expectatives i que a més, ofereixi resultats visibles”
L’empresa és líder de ventes a Xina i a Corea del Sud amb dos productes; unes ampolles de Proteoglicano amb vitamina C per pells grasses i cremes rejovenidores de nit.
Font: elpais