L’Ajuntament d’Olesa de Montserrat ha reclamat a CatSalut i a la Mútua de Terrassa que el CAP de la localitat torni a disposar d’assistència presencial. També ha exigit una solució per als problemes del call center. La petició va ser traslladada per l’alcalde Miquel Riera i altres membres del consistori a responsables del CatSalut, de la Mútua de Terrassa i del CAP d’Olesa durant una reunió celebrada la setmana passada.
El director del CAP, Carles Martí, en declaracions a Olesa Ràdio, va avançar que al llarg d’aquest mes d’octubre ja espera poder anar recuperant les agendes nominals i millorar l’accessibilitat presencial al CAP. Per poder aconseguir-ho cal posar fi a la sectorialitzacio del centre, si es manté una incidència baixa de la covid-19.
La sectorialitzacio arran de la pandèmia va obligar a desdoblar el personal en atenció covid i no covid i, per tant, a suprimir les agendes nominals, fent que gent es perdés les consultes amb el metge de residència.
L’Ajuntament d’Olesa també va plantejar la necessitat del reforç de la cobertura de baixes sobre tot del personal mèdic. Segons l’alcalde, Carles Martí, “aquest és un problema general , ja no n’hi ha professionals sanitaris i aquest fet dificulta molt la cobertura”.
Font: Ajuntament d’Olesa de Montserrat
Fotografia: Labustia.cat