L’Ajuntament de Pallejà posa en marxa un programa d’assessorament i de formació destinat a serveis i establiments locals amb l’objectiu de impulsar la digitalització del comerç de proximitat.

L’Ajuntament té el suport de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), a través del Pla metropolità de suport a la cohesió social, l’economia de proximitat i la coproducció de serveis-Aprop AMB.

Es tracta d’un projecte totalment subvencionat que vol donar eines i recursos als establiments locals per adaptar-se als nous usos de les persones consumidores i per crear una estratègia digital que s’adapti a les seves necessitats. D’aquesta manera, el comerç de Pallejà es podrà relacionar de manera més enriquidora amb la seva clientela, podrà donar-se a conèixer entre els potencials clients i activar nous canals de venda dels seus productes i serveis.

El projecte consta de dos programes: el primer ofereix sessions d’assessorament  individualitzat. El segon, consisteix en unes sessions formatives en grup. Es parlarà d’aspectes com les habilitats digitals necessàries en un comerç, com posicionar un negoci a internet o com penjar continguts atractius a Instagram.

La primera sessió es farà el dimarts 22 de febrer, de dos quarts de 3 a dos quarts de 5, a les instal·lacions de La Molinada (a la fotografia) .

Font: Ajuntament de Pallejà

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here