L’alcalde d’Olesa de Montserrat, Miquel Riera, es va reunir fa uns dies amb el Director general d’Infraestructures de Mobilitat de la Generalitat, David Prat, i amb el secretari general de la Vicepresidència i Polítiques Digitals i Territori, Ricard Font, per demanar la finalització de les connexions dels diferents polígons industrials d’Olesa amb la C-55 i la futura autovia B-40. El municipi vol millorar les connexions dels polígons Càtex-Molí (a la fotografia) , Vilapou, Can Singla i Can Vinyals amb l’A-2.

La Generalitat ha fet aquest any obres de millora de la seguretat viària en un tram de 5 quilòmetres de la carretera C-55 entre Abrera i l’enllaç amb la C-1414, a Olesa. També s’ha remodelat l’entrada d’Olesa Sud de la C-55, la primera entrada venint de Barcelona, substituint l’encreuament per una rotonda. L’alcalde Miquel Riera ha destacat que “amb aquesta petita rotonda es facilita el canvi de sentit de vehicles i camions en direcció als polígons, evitant que entrin al nucli urbà per fer el canvi de sentit o facin maniobres perilloses, com passava abans”.

Entre les obres pendents hi ha un nus gran a l’accés sud per connectar amb els polígons de Vilapou, Can Singla i Càtex-Molí. També resta per fer l’accés nord a Olesa, que enllaçaria la C-55 amb el polígon de la KAO i el de La Puda.

A la reunió també es va parlar del denominat “Metro del Baix Llobregat” que incrementarà les freqüències dels combois i retallarà el temps de trajecte, però l’Ajuntament reclama que el metro (FGC) no finalitzi a Martorell, sinó que arribi fins a Olesa. Riera ha explicat que diversos ajuntaments de la zona han demanat una reunió amb Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), sense que de moment hagin rebut cap resposta de la companyia.

Font i fotografia: Ajuntament d’Olesa de Montserrat

 

 

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here