El Barça viu moments complicats pel cas Negreira i l’eruip masculí es juga la Lliga i la Copa les properes setmanes. En aquest context, la cantant de Sant Esteve Sesrovires, Rosalía, ha declarat “Jo sé que he nascut per ser del Barça”.

Rosalía s’ha fotografiat amb la samarreta del Barça, amb el logo d’una de les seves cançons més emblemàtiques, Motomami (a la fotografia), que els jugadors i les jugadores del club lluiran en els seus propers partits contra el Real Madrid. L’acord ha estat gestionat per Spotify, principal patrocinador de l’equip blaugrana.

La samarreta es pot adquirir a un preu molt elevat: 400 euros ( 399’99); i també hi ha una edició especial de 22 unitats al preu de 1.999’99 euros. En poques hores s’havien exhaurit les samarretes més cares i les de l’ equip femení. L’equip masculí del Barça la portarà aquest proper diumenge, 19 de març, en el seu partit contra el Real Madrid. I les noies del Barça la lluiran al Baix Llobregat, a l’estadi Johan Cruyff, a Sant Joan Despí, el dissabte, 25 de març, en la seva confrontació amb l’equip de la capital d’Espanya.

El vicepresident de l’àrea de marketing del FC Barcelona, Juli Guiu, ha assegurat que aquesta col·laboració amb Spotify “ha aconseguit sorprendre als fans de tot el món amb una acció que incorpora una artista tan icònica com Rosalía a una samarreta tan estimada com la del Barça”. L’impacte publicitari i d’imatge pel Barça és enorme.

Font i fotografia: F.C. Barcelona

 

 

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here