A partir d’aquest dilluns, 5 de juny, i fins al 30 d’octubre, ciutadania, entitats i organitzacions locals tindran l’oportunitat de resoldre dubtes, aclarir qüestions i fer consultes sobre el document inicial del Pla director urbanístic metropolità (PDUM).
L’oficina itinerant s’ubicarà cada setmana en municipis diferents perquè la ciutadania de l’àrea metropolitana tingui el més a prop possible l’accés a tota la informació. Entre el 5 i el 9 de juny l’oficina s’estrenarà a Begues i recorrerà després diversos municipis fins acabar entre el 16 i el 20 d’octubre a Sant Feliu de Llobregat i Torrelles. L’horari d’atenció al públic serà de dilluns a divendres de 9 a 14 hores i caldrà demanar cita prèvia.
L’AMB (a la fotografia) recorda que entre l’abril i l’octubre, durant el període d’informació pública, també es pot anar presencialment a l’oficina d’atenció ciutadana del PDUM a l’AMB.
El PDUM vol assolir una àrea metropolitana de Barcelona saludable, democràtica, equitativa, socialment justa, sostenible i resilient.
Font i fotografia: AMB