El Viladecans Business Park acull avui a partir de les 12h, aquesta 2a trobada d’empreses de Viladecans, una jornada d’intercanvi i diàleg de l’empresariat de la ciutat. En aquest marc es presentarà la campanya Viladecans&Co, una aposta de l’Ajuntament de la localitat baixllobregatina per fomentar la promoció econòmica a la ciutat, per tal de lluitar contra l’atur
[dropcap color=”#336600″ font=”arial”]E[/dropcap]n la primer edició del “Viladecans Networking Day”, van participar-hi un seixantena d’empreses viladecanenques, número que els organitzadors esperen que augmenti gràcies al bon sabor de boca que va deixar la passada edició de l’esdeveniment, i a la bona acollida que ha tingut aquesta segona convocatòria.
La inauguració de la jornada aniirà a càrrec de la tinenta d’alcalde de l’Àrea d’Empreses, Innovació i Ocupació, Maria Salmerón; el country manager de Goodman España, Guillermo Ravell, i el promotor privat del Delta Business Centre, Mariano Alcobé.
Posteriorment, tindrà lloc la conferència Europa 2020. Un repte i una nova oportunitat per a les empreses, a càrrec del president d’Innopro Global Services, Miquel Barceló.
A les 12.30 hores està previst que l’alcalde de la ciutat, Carles Ruiz, presenti la campanya Viladecans&Co, una suma de forces públic-privades que pretén que es compleixi l’equació que resa que a més activitat económica, menys atur.
En definitiva, una aposta de l’Ajuntament de Viladecans per a la dinamització econòmica de la localitat, que forma part d’una sèrie d’activitats de promoció econòmica que el consistori porta temps duent a terme.
Finalment, la sessió de networking començarà a les 13 hores. Una sessió amb l’objectiu de compartir experiències empresarials, generar sinergies i incentivar el networking professional.