La nova iniciativa empresarial, que tiren endavant tres joves de Molins de Rei i Barcelona, destinarà el 50% dels seus beneficis a entitats que treballen per l’estat propi com l’ANC o Òmnium Cultural
[dropcap color=”#336600″ font=”arial”]A[/dropcap]mb un mapa dels Països Catalans i un dibuix de Sant Jordi matant el drac a la seva etiqueta, es presenta l’Estelada, la nova cervesa fundada per tres joves emprenedors de Molins de Rei i Barcelona.
El nou producte, llançat el passat mes d’abril coincidint amb la Diada de Sant Jordi, vol no només simbolitzar l’anhel dels seus fundadors per aconseguir la llibertat de Catalunya sinó també contribuir-hi directament.
Per això, i com a fet novedós, la nova iniciativa empresarial pensa destinar el 50% dels beneficis que obtinguin de la venda de la cervesa a entitats independentistes com l’ANC o Òmnium Cultural.
L’Estelada ja es ven a una setzena de bars de Barcelona i l’àrea metropolitana.