Del 26 al 30 de setembre, operadors turístics britànics, alemanys, mexicans i de diversos països nòrdics han visitat les comarques de Barcelona -entre elles el Baix Llobregat-, en quatre viatges de familiarització, organitzats per la Diputació de Barcelona en col·laboració amb l’Agència Catalana de Turisme, Turespaña, Turisme de Barcelona i diferents entitats locals
[dropcap color=”#336600″ font=”arial”]A[/dropcap]quests viatges tenen com a objectiu donar a conèixer la demarcació de Barcelona a agents de viatges i operadors, i fomentar la creació de productes turístics en els seus mercats d’origen.
En aquests quatre dies, s’han realitzat programes especials per a tres temàtiques diferents: enoturisme, golf i turisme de reunions. Així, s’han visitat els atractius de les tres marques turístiques de “Barcelona es molt més”: Costa Barcelona, Paisatges de Barcelona i el Pirineu de Barcelona.
El diputat de Turisme de la Diputació de Barcelona, Ramon Riera, i el regidor de Platges i Turisme de l’Ajuntament de Sitges, Ignasi Garrigó, van acompanyar, aquest dissabte, operadors especialitzats de Gran Bretanya i Alemanya que van realizar una jornada de treball amb empresaris del sector de les comarques de Barcelona.