L’empresa va emetre un escrit adreçat al consistori baixllobregatí, al qual assegurava que “garanteix la totalitat de llocs de treball de tot el personal subrogat”. L’alcalde de Castelldefels va proposar la constitució d’una comissió durant el ple municipal celebrat el passat 26 de juny després de rebre l’escrit de CESPA, i a petició d’alguns grups municipals que desitgen obtenir més informació sobre el procediment i el concurs d’adjudicació de la nova contracta de neteja

L’escrit de l’empresa

L’empresa Cespa,  va fer arribar un escrit a l’Ajuntament de Castelldefels  sobre les objeccions d’alguns grups municipals que van votar en contra, el passat ple municipal, de l’aprovació de l’adjudicació emesa per la mesa de contractació del nou contracte de recollida de residus, neteja viària i deixalleria que proposaven a aquesta empresa com a guanyadora del concurs.

En l’escrit, la empresa aclareix alguns dubtes suscitats respecte al manteniment de l’actual plantilla de treballadors adscrits a aquest servei als qual vol assegurar que “garanteix tots els llocs de treball de tot el personal subrogat”. De la mateixa manera, l’empresa vol posar de manifest “el compliment de les obligacions de Cespa en garantir tant, els drets dels treballadors subrogats com en el del manteniment dels llocs de treball actuals per a la prestació del nou servei al municipi de Castelldefels”.

La creació d’una comissió de seguiment

L’alcalde de Castelldefels, Manuel Reyes, va plantejar en el ple municipal celebrat el passat 26 de juny l’establiment d’una comissió formada per tots els grups polítics municipals per estudiar la integració del personal de neteja que fins ara prestava els seus serveis en l’empresa SERSA a CESPA, la nova empresa adjudicatària del servei.

Reyes va decidir prendre aquesta mesura després de rebre la carta de CESPA. La comissió també es constitueix a sol · licitud d’alguns grups municipals que desitgen obtenir més informació sobre el procediment i el concurs.

Per aquesta raó, l’alcalde va decidir retirar de l’ordre del dia del ple municipal del passat 26 de juny el punt referent a l’adjudicació del contracte de recollida de residus, neteja viària i deixalleria i traslladar-lo al ple del mes de juliol. Amb aquesta resolució, l’equip de govern es reitera en la seva voluntat que es mantingui la continuïtat d’aquesta plantilla laboral en l’empresa en la qual recaigut el servei de recollida de residus i neteja viària de Castelldefels.

L’alcalde va recordar, però, que el concurs d’adjudicació d’aquest servei no queda desert i que l’ajuntament està en l’obligació de licitar-lo un cop ha rebut el vistiplau de la taula tècnica de contractació que va avaluar les propostes presentades a concurs.

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here