L’ocupació dels hotels del Baix Llobregat registra un increment de 4 punts percentuals (sent l’ocupació del 61,5%), en els apartaments, aquest increment és de 2 punts percentuals (situant-se en el 59% del total de l’oferta)
Les tarifes als establiments hotelers de la comarca disminueixen, en canvi, en els apartaments continuen augmentant .
La mitjana de nits d’estada dels clients dels hotels i apartaments de la comarca és de 2 nits.
La procedència del client dels establiments hotelers és distribueix de manera igual entre estrangers i nacionals. En els apartaments, en canvi, predomina el client estranger (57% del total de la seva ocupació). Respecte el 2013 cal destacar l’increment del client madrileny (augmenta un punt percentual i representa el 16% del total de l’ocupació espanyola) i britànic (creix 0,4 punts percentuals i representa el 10,8% del total de l’ocupació estrangera) en els hotels del Baix Llobregat. En els apartaments destaca l’increment del client madrileny ( creix 3 punts percentuals i suposen el 18% del total de l’ocupació espanyola), britànic ( creix gairebé en 3 punts percentuals i suposen el 10% del total de l’ocupació estrangera).
El principal canal de reserva va ser el directe (47,7% del total de reserves dels hotels i 50,9% del total de reserves dels apartaments) i els clients individuals el principal segment d’ocupació als hotels (66,6% del total) i apartaments (91,7% del total). Respecte el 2013 augmenta la reserva de grups i mitjançant les centrals externes en els establiments hotelers.