- La reobertura de l’outlet de Barcelona ha coincidit amb l’inici de la temporada de descomptes addicionals, que ofereix grans promocions i preus reduïts de fins al 80 %
- Les xifres de visitants i vendes de l’outlet de Barcelona es mantenen en nivells similars al període anterior al confinament
- La compra física continua sent la preferida, perquè permet “veure, tocar i emprovar-se” l’article abans de comprar, segons una enquesta realitzada entre els clients de Viladecans The Style Outlets
- La seguretat i la racionalitat guien els nous hàbits de compra, que es caracteritzen per la compra intel·ligent, les visites curtes, ben planificades i una major conversió
Viladecans The Style Outlets, únic centre outlet de l’àrea metropolitana de Barcelona, ha complert els primers quinze dies operant després de la seva reobertura el passat 8 de juny, amb unes primeres conclusions positives tant per les xifres de visites i vendes, com pel que fa al comportament del consumidor. El centre outlet gestionat per NEINVER a Catalunya ha registrat, en aquests primers dies d’activitat, xifres similars a les del preconfinament. Malgrat les restriccions d’aforament, Viladecans The Style Outlets va rebre aproximadament el mateix nombre de visitants que en el mateix període de l’any anterior i les vendes han arribat a superar les de 2019.
Per al 60 % dels visitants de l’outlet de Barcelona, sortir de compres era una de les activitats d’oci més desitjades després del confinament, segons una enquesta realitzada als seus clients en els dies previs a la reobertura. Així mateix, el 91 % dels seus clients van manifestar “la intenció de visitar l’outlet en els primers dies o setmanes de la reobertura per tornar a comprar”, fet que es veu reflectit a les dades d’afluència registrades en els primers dies. A més, gairebé el 70 % dels enquestats continuen preferint l’experiència de compra física enfront de la compra online per “poder veure, tocar i emprovar-se” els articles abans d’adquirir-los.
Bernat Claret, Gerent de Viladecans The Style Outlets, valora aquesta arrencada com a positiva “tot i que encara és aviat per parlar de tendències, les primeres conclusions després de la reobertura ens han deixat bons resultats, que esperem que es mantinguin a mitjà i llarg termini”. Claret destaca, a més, que “els catalans s’han adaptat de manera exemplar a les noves normes del shopping —l’ús de la mascara i el compliment de les mesures d’higiene i seguretat ha estat generalitzat—, i han canviat lleugerament els seus hàbits de compra respecte a l’època anterior a la pandèmia; ara els nostres clients passen menys temps al centre però compren més”.
Aquest comportament respon a una major planificació de les compres, que també han observat a Viladecans The Style Outlets amb l’increment de consultes sobre ofertes, promocions, horaris d’obertures, etc., en tots els seus canals digitals i telefònics.
Els consumidors en aquests moments prioritzen la seguretat i la racionalitat en les compres; visites més curtes però ben planificades que han fet que la taxa de conversió a Viladecans The Style Outlets augmenti un 36 % en aquest període.
Font: Viladecans Style Outlets