Es tracta d’un nou servei que proporciona l’Ajuntament de Castelldefels, a través de l’Oficina d’Atenció Ciutadana, que ha renovat i adaptat el seu funcionament als temps de pandèmia com a OAC360º. El telèfon de suport per a tràmits digitals és el 93 222 22 03

L’Ajuntament de Castelldefels ha habilitat un servei de suport telefònic per a les persones que tinguin dificultats per moure’s en l’entorn digital, al qual es pot accedir telefonant al número 93 222 22 03.

Aquest servei d’assistència a la ciutadania al moment de fer qualsevol tramitació electrònica el proporcionen agents especialitzats durant 12 hores, de manera ininterrompuda: de dilluns a divendres de 8 a 20 h. A més del telèfon esmentat, es pot sol·licitar el suport a través del correu electrònic OAC360@castelldefels.org.

En el cas que sigui imprescindible desplaçar-se a l’Ajuntament, perquè la consulta, la gestió o el tràmit ho requereixi, la visita s’ha de fer amb cita prèvia. Es pot demanar dia i hora per telèfon, trucant al 93 665 11 50, o per internet: citaprevia.castelldefels.org/castelldefels

“L’Ajuntament, allà on siguis”

Durant la pandèmia, l’Ajuntament ha posat en marxa diferents serveis perquè la ciutadania pugui fer qualsevol tràmit, consulta o gestió, per internet o telèfon, i, gradualment i amb cita prèvia, també presencialment. En aquesta direcció s’ha creat el servei OAC360º, de suport per ajudar a fer els tràmits per internet.

Sota el lema “L’Ajuntament, allà on siguis”, s’han donat totes les eines possibles per fer tràmits sense necessitat de desplaçar-se a les dependències municipals, des de qualsevol lloc i a qualsevol hora, de manera que només calgui anar a l’edifici consistorial en casos que sigui imprescindible que la relació sigui de manera presencial, i en aquests casos és necessari fer-ho amb cita prèvia.

Així mateix, s’ha renovat la seu electrònica, seu.castelldefels.org, per fer-la més intuïtiva i fàcil d’utiitzar. Ofereix la possibilitat de fer des de l’ordinador, tablet o el telèfon mòbil un gran nombre de tràmits: canvis d’empadronament, altes i canvis de domicili, llicències d’activitats, cementiri, cens d’animals, registre de documents, consulta d’obres, inscripció a la borsa de treball, assessorament per a la creació d’empreses, consultes i assessorament jurídic sobre consum, plagues, entre molts altres.

Font: aj Castelldefels

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here