La proposta és la primera acció de la campanya de foment del consum local Ara més que mai, comerç de Sant Joan Despí
L’Ajuntament de Sant Joan Despí sortejarà 4.000 euros en vals entre les persones que facin les seves compres als establiments de la ciutat coincidint amb la festa de la Castanyada.
Per participar en el sorteig, haureu de guardar els tiquets de les compres que feu als establiments de la ciutat (comerços, serveis i restauració) entre el 30 d’octubre i el 4 de novembre.
Als establiments trobareu una butlleta que haureu d’omplir amb les vostres dades i grapar-hi tiquets de compra per un valor igual o superior a 15 euros. Podeu participar amb tantes butlletes com vulgueu, sempre que cada una vagi acompanyada de tiquets de compra per valor de 15 euros o més.
Les butlletes amb els tiquets grapats s’hauran de dipositar del 2 al 6 de novembre a les urnes que hi haurà als mercats municipals del Centre i de les Planes i als centres cívics Torreblanca i Antoni Gaudí.
Entre les persones participants, se sortejaran: 10 vals de 200 euros per gastar al comerç i serveis de la ciutat i 20 vals de 100 euros per gastar a la restauració de Sant Joan Despí. Els vals es podran utilitzar fins al 31 de desembre de 2020.
A banda del sorteig de premis, també hi haurà punts de venda de castanyes als eixos comercials de la ciutat.
Aquesta és la primera de les accions previstes a la campanya de foment del consum al comerç local endegada per l’Ajuntament de Sant Joan Despíaquesta tardor. Amb el lema, Fes una bona compra. Ara més que mai, comerç de Sant Joan Despí, la campanya apel·la a la ciutadania a fer costat als establiments de proximitat, un sector que es troba entre els més afectats per les conseqüències de la pandèmia de la COVID-19.
La campanya de foment del consum al comerç local és una de les accions previstes al Pla Reiniciem Sant Joan Despí, que inclou com a prioritat la reconstrucció i la protecció del comerç de proximitat i de la restauració locals.
Més informació a http://sjdespi.net/wca/la-ciutat-per-temes/campanya-de-promocio-del-comerc-local