El servei d’atenció d’incidències a la via pública que l’Ajuntament d’Esparreguera ofereix a través de l’aplicació Línia Verda (a la fotografia), es va posar en marxa el mes de juny. Ha rebut 1.464 comunicacions durant els seus primers sis mesos en funcionament, el que representa el 44% de totes les que s’han registrat al consistori en aquest període.
La majoria de comunicacions estan vinculades a desperfectes en voreres i calçades, neteja viària i enllumenat. L’índex global de resolució de les incidències és a dia d’avui del 70%.
El servei té per objectiu recollir, gestionar i resoldre les peticions de la ciutadania relacionades amb l’estat de conservació de l’espai públic i els equipaments municipals amb la intenció de fer una gestió centralitzada i eficaç de les diferents problemàtiques que es puguin detectar.
L’aplicació es pot descarregar de manera gratuïta i està disponible tant en català com en castellà.
Del total de 3.366 incidències registrades des del mes de juny fins a data d’avui, el 44 % s’han rebut a través de l’aplicació Línia Verda, el 14’5 % a través de l’OAC i el 41’5% mitjançant diverses aplicacions internes que utilitzen els treballadors i treballadores municipals. El 82 % estan vinculades a la via pública i el 18% a edificis municipals.
Font i fotografia: Ajuntament d’Esparreguera