Les persones participants podran guanyar una rèplica única de l’anell del Naismith Basketball Hall of Fame, una postal signada i una gorra de la retirada del número 16 dels Lakers. La iniciativa s’estrena la segona setmana del mes de desembre a la plataforma en línia Rally Up, i s’estendrà fins al 6 de gener
Tots els beneficis obtinguts del sorteig es destinaran a les accions de promoció d’hàbits de vida saludable entre nens i nenes i famílies en situació de vulnerabilitat
Un Nadal de llegenda i saludable. Aquest és l’objectiu de la campanya llançada per la Gasol Foundation —fundació dels germans Pau i Marc Gasol que té com a missió prevenir l’obesitat infantil— en què sorteja un paquet commemoratiu de productes exclusius relacionats amb la carrera esportiva del seu president, Pau Gasol.
“Em fa molta il·lusió que aquests tres objectes tan simbòlics i amb tant de valor sentimental puguin contribuir a sumar fons per a la missió de la Gasol Foundation”, ha comentat Pau Gasol. “Estic segur que la persona guanyadora en gaudirà encara més sabent el suport que podrem donar a les famílies en situació de vulnerabilitat que participar en els nostres programes de promoció d’hàbits saludables gràcies a aquesta acció”.
Per a la persona guanyadora, el premi serà triple: una rèplica de l’anell que va rebre Pau Gasol com a membre del Naismith Basketball Hall of Fame el mes d’agost passat; una gorra commemorativa de la retirada del dorsal 16 de Los Angeles Lakers, la franquícia més llorejada de l’NBA, i una postal de la selecció espanyola de bàsquet signada per Pau Gasol.
Aquest sorteig global, llançat des de la fundació als Estats Units se celebrarà el pròxim 11 de gener, busca recaptar fons per als programes de promoció d’hàbits saludables a la infància, en línia amb la missió de reducció de l’obesitat infantil de la fundació.
Amb l’objectiu d’arribar al màxim nombre de nens i nenes possible, qualsevol persona, des de qualsevol part del món, hi pot participar, amb un donatiu de 20 dòlars.
Aquesta iniciativa solidària és una de les moltes accions que la Gasol Foundation impulsa per recaptar fons per a la seva missió de prevenció de l’obesitat infantil, realitat que afecta, juntament amb el sobrepès, 1 de cada 3 nens i nenes a Espanya. Gràcies a la seva feina, més de 67.400 nens i nenes i famílies en situació de vulnerabilitat socioeconòmica van participar en els seus programes de promoció d’hàbits saludables durant el curs 2022-2023.
Sobre la Gasol Foundation
Segons dades de l’Organització Mundial de la Salut (OMS), l’obesitat infantil és un fenomen que afecta 124 milions de nens i nenes d’entre 5 i 19 anys a tot el món. Concretament a Espanya, 1 de cada 3 menors d’entre 8 i 16 anys pateix sobrepès o obesitat segons l’estudi PASOS des de la Gasol Foundation.
Davant d’aquesta realitat, la fundació va néixer el 2013 de la mà dels germans Pau i Marc Gasol—jugadors de l’NBA i All Stars— amb l’objectiu de reduir les xifres d’obesitat infantil tant a Espanya com als EUA.
Amb aquest propòsit, l’entitat centra la seva activitat en la posada en marxa de programes i iniciatives de promoció dels hàbits saludables —l’activitat física i l’esport, l’alimentació saludable, el son i el benestar emocional dels menors i les famílies—, i ha esdevingut una entitat referent en la promoció d’hàbits de vida saludable i en l’aposta per la investigació científica al camp de l’obesitat infantil.